Na zajęciach stosuję ćwiczenia stymulujące i korekcyjne zaburzonych funkcji w zakresie:
- percepcji wzrokowej i orientacji przestrzennej
 - percepcji słuchowej
 - sprawności manualnej i grafomotorycznej
 - koordynacji wzrokowo-ruchowo-słuchowej.
 
W pracy terapeutycznej ważną rolę odgrywa współpraca z rodzicami. Udział rodziców w zajęciach oraz kontynuowanie ćwiczeń wskazanych przez terapeutę w domu przyspiesza osiąganie pozytywnych efektów w pracy. Wspólne zabawy i zajęcia usprawniające zaburzone funkcje budują więź emocjonalną między rodzicami i dzieckiem. Zwiększają zaangażowanie rodziców problemami dziecka i pozwalają na kształtowanie właściwych postaw rodzicielskich wobec niepowodzeń szkolnych.
Zapraszam do lektury
- Ćwiczenia orientacji przestrzennej strona prawa i lewa
 - Czytanie i pisanie wyrazów z dwuznakiem „sz”
 - Usprawnianie analizy i syntezy wzrokowej na materiale literowym, sylabowym i wyrazowym
 - Kinezjologia
 - Ćwiczenia usprawniające analizę i syntezę wzrokową
 - Ćwiczenia usprawniające analizę i syntezę słuchową
 
			



















