KOMUNIKAT

 
 
PLAN  NAUCZANIA  ZDALNEGO
 

 


 
 
 

REGULAMIN BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
Szkoły Podstawowej nr 1 im. Fryderyka Chopina w Żarach 

obowiązujący w czasie trwającego stanu epidemii COVID-19
 
1. Wszystkie osoby przebywające w bibliotece muszą mieć usta i nos zakryte maseczką/przyłbicą. 
2. Przed wejściem do biblioteki należy zdezynfekować ręce i założyć rękawiczki.
3. Jednocześnie w bibliotece może przebywać jeden uczeń.
4. W bibliotece obowiązuje zakaz korzystania z telefonów komórkowych, spożywania posiłków i napojów.
5. Po wejściu do biblioteki, przy zwrocie książek należy stanąć przed ladą w wyznaczonym miejscu.
6. Nie ma możliwości samodzielnego dostępu do półek z książkami.
7. W bibliotece odstępujemy od korzystania z czytelni, kącika czytelniczego, stanowisk komputerowych, przyjmowania darów od Czytelników.
8. Termin konsultacji z bibliotekarzem 25.05 – 5.06.2020 codziennie godz. 11.00-13.00
9. Zwrot podręczników: od 8 czerwca 2020 r. 



REALIZACJA PRZYJMOWANIA I ZWROTÓW MATERIAŁÓW BIBLIOTECZNYCH 
PRZEZ NAUCZYCIELA BIBLIOTEKARZA W BIBLIOTECE SZKOLNEJ
SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. FRYDERYKA CHOPINA W ŻARACH
 
1. Uczeń/rodzic dokonujący zwrotu książek/podręczników powinien być w maseczce oraz rękawiczkach. 
2. Każda klasa, uczeń/rodzic zostanie poinformowany, na którą godzinę ma przybyć do punktu zwrotów podręczników, aby uniknąć grupowania się czytelników.
3. Zwracane przez uczniów książki lub podręczniki powinny być zapakowane w torebki foliowe i opisane na zewnątrz: imię, nazwisko, klasa, data zwrotu. Osoba dokonująca zwrotów odczytuje numery inwentarzowe i pokazuje stan podręczników.
4. Po każdym przyjęciu podręczników dokonuje się dezynfekcji blatu.
5. Wszystkie przyjęte od uczniów zbiory będą poddane kilkudniowej kwarantannie. W sytuacji stwierdzenia zniszczenia rodzic zobowiązany jest do zakupu nowego egzemplarza, o czym zostanie poinformowany osobiście podczas zwrotu lub przez dziennik Librus.
6. Uczniowie zobowiązani są przygotować komplet podręczników przez wyjęcie zbędnych kartek, usunięcie zapisów ołówkiem, usunięcie naklejek i okładek, zapakowanie i podpisanie. Nie zwraca się materiałów ćwiczeniowych oraz podręczników do religii. Zwrot podręczników odbędzie się w wyznaczonym terminie i miejscu w szkole.

 

 
Szanowni Państwo, drodzy uczniowie 
 
   W tym roku szkolnym zwroty książek odbędą się przy bocznym wejściu do szkoły (miejsce parkingu rowerowego). Prosimy aby osoby dokonujące zwrotów nie wchodziły na teren szkoły. Bibliotekarze będą czekać przy bocznym wejściu, obok małej salki gimnastycznej. Podręczniki odbędą w niej kwarantanne. 

Uczniów klas 1, 4 i 7 prosimy o zwrot podręczników we wrześniu, natomiast o zwroty książek/lektur prosimy w tym tygodniu w bibliotece szkolnej w godzinach 10.00 – 13.00

Zwroty książek/podręczników pozostałych klas będą odbywać się według następującego harmonogramu:

poniedziałek 8.06
9.00-11.00 klasa 2a
11.00 – 13.00 klasa 2b
13.00-15.00 klasa 2c

wtorek 9.06
9.00 – 11.00 klasa 2d
11.00- 13.00 klasa 3a
13.00 – 15.00 klasa 3b

środa 10.06
9.00 – 11.00 klasa 3c
11.00 – 13.00 klasa 3d
13.00- 15.00 klasa 5a

poniedziałek 15.06
9.00 – 11.00 klasa 5b
11.00 – 13.00 klasa 5c
13.00 – 15.00 klasa 5d

wtorek 16.06
13.00 – 14.30 klasa 5e
14.30 – 16.00 klasa 5f

środa 17.06
13.00 – 14.30 klasa 6a
14.30 – 16.00 klasa 6b

czwartek 18.06
13.00 – 14.30 klasa 6c
14.30 – 16.00 klasa 6d

poniedziałek 22.06
9.00 – 11.00 klasa 6e
11.00 – 13.00 klasa 6f
13.00 -15.00 klasa 6g

wtorek 23.06
9.00 – 11.00 klasa 8a
11.00 – 13.00 klasa 8b
13.00 – 15.00 klasa 8c

Bardzo prosimy ściśle trzymać się harmonogramu.

Anna Andrukiewicz, Małgorzata Fedorowicz – Nalaskowska
 

 
Informacje dla uczestników
Międzynarodowego Konkursu Matematycznego KANGUR



Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie
W tym roku szkolnym Konkurs KANGUR odbędzie się online.

 
Przypominam, że poszczególne kategorie obejmują: 

Żaczek – kl. 2 SP

Maluch – kl. 3, 4 SP

Beniamin – kl. 5, 6 SP

Kadet – kl. 7, 8 SP.

W najbliższym czasie prześlę na Wiadomości LIBRUS (dla Ucznia/Rodzica) hasła i loginy indywidualne dla wszystkich 83 uczestników konkursu.

Wówczas należy wejść na Platformę Dzwonek.pl i wprowadzić swoje nazwisko i imię oraz potrzebne dane – zgodnie z załączoną instrukcją. Bardzo proszę nie czekać do momentu rozpoczęcia konkursu, tylko zrobić to od razu po otrzymaniu ode mnie loginu i hasła. Prośba do Rodziców Młodszych Dzieci o pomoc w wykonaniu działań z instrukcji.

W trakcie konkursu możemy mieć przed sobą zeszyt lub dużą kartkę do obliczeń, przybory do geometrii, nie korzystamy z kalkulatora.

Koniecznie Wszyscy bierzemy udział w Konkursie próbnym – w wyznaczonym dniu i godzinie oraz Konkursie KANGUR – w wyznaczonym dniu i godzinie.

W załączeniu instrukcja dla uczestnika konkursu. 




Wszystkim Uczestnikom życzę powodzenia; będę w Ogłoszeniach LIBRUS przypominać jeszcze o terminach Konkursów.
Pozdrawiam 
Alicja Kurzydło





 
Aby otrzymać maseczkę należy wpłacić pieniądze na na konto fundacji
„Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” w banku Milenium 
Numer konta 11 1160 2202 0000 0001 0214 2867
z tytułem Roman Słodki. Kwota minimalna 11 zł.

Przy odbiorze maseczki proszę mieć przy sobie dowód wpłaty.



 


 

Poradnik BEZPIECZNY INTERNET
w pracy zdalnej i na co dzień

RODO klauzula e-learning
 
 


Dzieci przyjęte do Szkoły Podstawowej nr 1 do klasy I 


na roku szkolny 2020/2021


 
 
 
 

  

 

 

UWAGA! 
 
   Kontakt ze szkołą od 17.03.2020 r. jest tylko telefoniczny: +48 68 4702777 lub 699 978 404, mailowy: sp1zary1@wp.pl i przez dziennik LIBRUS.


Agnieszka Ropska – dyrektor szkoły 
 

 
  
 
 
 
jak postępować
 

OGŁOSZENIE



  

 


 

 


 


Na sktóty

Biuletyn Informacji Publicznej

RODO

ZBLIŻAJĄCE SIĘ UROCZYSTOŚCI

Nie odnaleziono wydarzeń!

UCZESTNICZYMY W PROGRAMACH

Projekt zdalna szkoła

Projekt edukacyjny Lepsza Szkoła

Etwinning Projekt

Od Grosika Do Zlotowki

Projekt Ekologia

Stowarzyszanie dobra szkoła

Szkoła Promująca Zdrowie

Klub "Bezpieczna Szkoła"

Program far

BIBLIOTEKA SZKOLNA

Biblioteka szkolna

Skip to content