Nauczanie zdalne w klasie III B
Dzień Niezapominajki 2020 w klasie 2b
***
Niezapominajki
Niezapominajki
to są kwiatki z bajki!
Rosną nad potoczkiem,
patrzą rybim oczkiem.
Gdy się płynie łódką,
Śmieją się cichutko
I szepcą mi skromnie:
Nie zapomnij o mnie.
***
Uczniowie klasy 2a i 2b wykonali w ramach obchodów Dnia Niezapominajki bardzo ciekawe i pomysłowe prace plastyczne, na których króluje Polska Niezapominajka.
Nauczanie zdalne w kl. 3b
Z dedykacją dla Pań ze szkolnej biblioteki uczennice Marlena Polaczek, Wiktoria Wiatrowska i Oliwia Zawadzka.
Nauczanie zdalne w klasie 3b
“Opowieści Szeherezady” - zabawa w teatr cieni.
Tydzień ekologiczny w klasie 3d
Zdalne nauczanie w klasie 2b – lekcja wychowania fizycznego
W klasie 2B nauka zdalna wre. Uczniowie nie tylko pracują zdalnie w ramach edukacji polonistycznej, matematycznej, plastycznej, technicznej i innych. Zdalnie też ćwiczą w ramach wychowania – fizycznego w domu i jeżeli mają taką możliwość to na powietrzu. Dzieci wiedzą, że W zdrowym ciele – zdrowy duch i starają się dbać o swoją kondycję fizyczną. Wprawdzie to nie to samo, co wspólne ćwiczenia i zabawa w szkole z kolegami i koleżankami, ale nie można zapominać o kondycji fizycznej.
* * *
Uczniowie klasy 3c pisali sprawdzian z języka polskiego, dzieci otrzymały dyplomy. Po sprawdzianie relaks. A po relaksie internetowe śpiewanie.
Zdalne nauczanie w klasie 3b
“Kurki trzy” w wykonaniu uczennicy kl. 3 b Marleny Polaczek. Śpiew w połączeniu z graniem na wirtualnym pianinie.
“Panie Janie” w wykonaniu ucznia kl. 3 b Brajana Zdzienickiego na wirtualnym pianinie.
Zdalne nauczanie w klasie 2b
Wolny czas to dla mnie ulubione chwile dnia,odpoczynek od szkolnych obowiązków oraz od zadań,które wyznaczają mi rodzice. Chociaż często mam wolny czas, staram się go nie marnować. Mój wolny czas spędzam na tym,co naprawdę lubię i co mnie interesuje. Jednym z moich ulubionych zajęć jest uprawianie sportu z rodzicami.Wspólnie jeździmy na rowery. W zimie spędzamy weekendy trenując jazdę na nartach. Ostatnio przed wirusem Covid-19 zaczęliśmy wspólnie chodzić na basen. Kolejnym z moich ulubionych zajęć są długie spacery. Okolice mojego domu są niezwykle piękne i chętnie wychodzimy na przechadzkę. Chodzimy z rodzicami po pobliskim lesie i mamy okazję oddychać naprawdę czystym powietrzem. W wolnym czasie spotykam się także z moimi koleżankami i kolegami z klasy. Chodzimy razem na kręgle czy odwiedzamy kogoś z klasy w domu. Często gramy w różne gry i bawimy się w ciekawe zabawy. W chwilach wolnych czytam też książki, gram w PS4. Staram się nie tracić czasu i spędzać wolne jak najciekawiej. Robiąc te wszystkie rzeczy jednocześnie odpoczywam. Wszystkie opisane czynności i przewidziany wolny czas jest dla mnie receptą na zły humor oraz problemy.
Zdalne nauczanie w klasie 3b
Dzień Ziemi w kl. 3b przebiegał pod hasłem ,,Co możemy zrobić dla naszej ukochanej planety Ziemi?”
Inspiracje Otylii Idzik
* * *
Filip i Lena Kozik opracowali plan podchodów
Życie w Morzy Bałtyckim – projekt online
W związku z obchodami Dnia Ziemi oraz Dnia Ochrony Morza Bałtyckiego uczniowie klas 6 uczestniczyli w projekcie on-line pt. Życie w Morzu Bałtyckim. Najciekawsze prace nadesłali: Alicja Michalska 6a, Paulina Turek 6a, Bartosz Olechno 6b, Dawid Nowek 6b, Michał Abramowicz 6b, Radosław Kubiak 6b, Bartosz Sygutowski 6d, Nadia Kosiorska 6e, Dalila Bojańców 6f, Kateryna Volosatova 6f. Uczniom gratulujemy wygranej ! 🙂
Konkurs przyrodniczo-plastyczny z okazji Dnia Ziemi
Klasy 1-3 przystąpiły do konkursu według poziomów. Każdy poziom pracował według wytyczonego tematu:
kl.1 – Nauka segregowania śmieci
kl.2 – Zdrowe jedzenie, dobre myślenie
kl.3 – Turniej przyrodniczy
Uczniowie bardzo chętnie brali udział w konkursie i przesłali dużo ciekawych prac i zdjęć. Oto wybrane i wyróżnione prace uczniów.
Konkurs przyrodniczo – plastyczny pod hasłem Segreguję śmieci
Na konkurs nadesłano 38 prac, 14 najciekawszych prac zostało wyróżnionych.
* * *
WIOSENNE INSPIRACJE – zdalne nauczanie w klasie 1a
Miesiąc zdalnego nauczania za nami. Klasa 2B przez ten czas nie próżnowała. Poza nauką w zakresie edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej dzieci wykonały wiele ciekawych prac o różnej tematyce. Uczniowie wykonali: pierwsze zwiastuny wiosny, zajączki wielkanocne, pisanki,zakładki do książki, ilustracje do Kopciuszka, Błękitnej Rapsodii -G.Gershwina. Uczniowie robili też eksperymenty – hodowali kryształki soli, zakładali hodowlę fasoli. Klasa 2B nie ma czasu na nudę, ale nie da się ukryć, że wszystkim brakuje wspólnych zabaw w szkole z kolegami i koleżankami.
Nauczanie zdalne – “Oda do radości'” w wykonaniu ucznia klasy 3b Marcela Kisielewskiego
MATEMATYCZNIE I KREATYWNIE W 1A
Rozstrzygnięcie świetlicowego konkursu plastyczno-technicznego pt. “Baranek wielkanocny.”
Wyniki:
I miejsce: Tobiasz Polaczek
II miejsce: Amelia Polaczek
III miejsce: Wojtek Stec
Wyróżnienie:
Marysia Kolasa
Nagrody otrzymacie po powrocie do szkoły. Wszystkim uczestnikom konkursu i ich opiekunom serdecznie gratulujemy oraz dziękujemy za udział w konkursie.
Jak pracują dzieci z klasy 3c?
Wszyscy wiemy, że obecnie uczymy się inaczej. Nie znaczy to, że brak nam aktywności czy kreatywności. Pomysłów i zabaw poprzez naukę nam nie brak, co dokumentujemy i przesyłamy.
W klasowej mennicy – projektowanie i wykonanie europejskiej monety.
Aktywnośc fizyczna w święta i… po świętach
Święta Wielkanocne to czas szczególnie trudny dla osób dbających o szczupłą sylwetkę. Powstrzymanie się od jedzenia smacznych potraw często okazuje się zbyt dużym wyzwaniem. Warto zatem postarać się zminimalizować efekty świątecznego łakomstwa. W jaki sposób to zrobić? Najlepiej postawić na aktywność fizyczną. W czasie pandemii Covid 19 większość miejsc takich jak kluby fitness, baseny czy siłownie jest nieczynnych, ale nie oznacza to, że nie masz możliwości trochę się poruszać.
Czas na trening
Klasa 3b – pracuje zdalnie
Klasa 3b szlakiem Listy Światowego Dziedzictwa UNESCO w Polsce.
Uczniowie klasy 3a – Klaudia Ostrowska, Alicja Baranowska oraz Mateusz Mrzewa ułożyli tekst piosenkę – wiersz. Może znajdzie się uczeń chętny do ułożenia melodii do tych słów? A tekst niesie ważne przesłanie. Gratuluję Wam kochani!
Od paru dni nie chodzimy do szkoły, bo zły wirus rozchodzi się jak szalony.
Nie chcemy źle robić nikomu, więc wszystkie dzieci siedźcie w domu.
Hip hop robimy sobie rapa, to są koronaferie, a wirus to nasze zagrożenie.
Ref: Moje koronaferie to takie ferie gdzie duży i mały ma być zdrowodoskonały.
Myjmy ręce i odżywiajmy się zdrowo będziemy żyć kolorowo.
Korona wirus bardzo zły zostańmy w domu raz dwa trzy.
Ref: Moje koronaferie to takie ferie gdzie duży i mały ma być zdrowododoskonały.
Lekcja w-f z Sebastianem Jankowskim z klasy 8.
Do utrwalania prawidłowej wymowy warto skorzystać z podanych niżej linków, na których można znaleźć ćwiczenia on-line, ćwiczenia do wydrukowania oraz dużo ciekawych pomysłów na zabawy logopedyczne w domu.
Ćwiczenia do druku
Ćwiczenia on-line
Zajęcia logopedyczne zdalnie
Mimo trudnej sytuacji, działamy logopedycznie w domu i online. Ćwiczymy buzię i język, czytamy teksty naszpikowane trudnymi do wymowy głoskami, wykonujemy zadania i ćwiczenia, bawimy się grami logopedycznymi. Oto wiersz do utrwalania głosek szumiących o Jeżyku i jego żonie, której poszukiwał. Nasi uczniowie ją znaleźli. Ćwiczcie dalej! Pozdrawiam i przesyłam logopedycznego całusa!
Logopedyczne ćwiczenia naszych uczniów:
Yan Khodko 1a
Szymon Śmiłowski 1a
Tobiasz Polaczek 1b
Gabriela Lenk 2a
Lena Kozik 3c
Zajęcia logopedyczne to też fajna zabawa