SP1 Aktualności Ćwiczenia kaligraficzne w wychowaniu fizycznym piątek, 24 września 2021
NAGŁÓWEK START O NAS PRACA SZKOŁY SZKOLNE PASJE START MAPA KONTAKT SZUKAJ START
Wiarygodna Szkoła
WIARYGODNA SZKOŁA link na stronę

Logo Librus

FACEBOOK SP1

FACEBOOK BIBLIOTEKA

FACEBOOK ŚWIETLICA
LEPSZA SZKOŁA
ETWINNING
Od grosika do złotówki
EKOLOGIA
E K O L O G I A
STOWARZYSZENIE DOBRA SZKOŁA
KONKURS FILMOWY Międzyszkolny Konkurs Filmowy
ENGLISH BLOG
TRZYMAJ FORMĘ
MAŁY MISTRZ
 SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE
BEZPIECZNA SZKOŁA
      
      INFORMATYKA
      FAR

MOL BIBLIOTEKA
Odsłon : 11013841

-------------------------------------

 BHP


Ćwiczenia kaligraficzne w wychowaniu fizycznym

   Ćwiczenia kaligraficzne w wychowaniu fizycznym W naszej szkole staramy się pomóc Wam w problemach z nauką, dlatego też wraz z klasą 4b pokażemy, jak w domu możecie sami poświęcić kilka minut na kształtowanie charakteru i wyrobienie cierpliwości.
   Kaligrafia to sztuka pięknego pisania, pomaga myśleć, rozwija naszą wyobraźnię. Nie zamykajcie się na formy pracy z własnym ciałem, korzystajcie nie tylko z nowoczesnych form przekazu. 
   Czasami wystarczy poćwiczyć i wrócić do czegoś, co było dobre i sprawdzone.  
   Powodzenia!  
Koordynator projektu
Elżbieta Jusińska
fot. Piotr Pałac

Turniej sałatkowy klas IV i V

   Drodzy Uczniowie, 19 listopada w naszej szkole odbędzie się TURNIEJ SAŁATKOWY klas IV i V. Uczniowie przynoszą produkty na sałatki według własnych przepisów, obowiązują stroje do konkurencji kulinarnych i sportowych. Zobaczymy, która z klas zostanie Królem Sałatkowym. Scenariusze już wkrótce u wychowawców. Czekamy na Was i Wasze pomysły na przepyszne sałatki.
Pozdrawiam!
Koordynator projektu
Elżbieta Jusińska


Ćwiczymy bez niezdrowej rywalizacji

   Według nowych analiz dotyczących lekcji wychowania fizycznego wynika, że aby wszyscy uczniowie mogli rozwijać się w swoimi tempie, a zajęcia były zindywidualizowane, trzeba korzystać z bardzo popularnych torów przeszkód dla grupy o wysokiej sprawności i grupy mniej sprawnej. Dla pierwszej grupy tor przeszkód jest bardziej wyspecjalizowany i trudniejszy, a dla drugiej przeszkody są łatwiejsze i można je pokonać w krótszym czasie. Dzieci nie narzekają na tempo ćwiczeń, nie ma oskarżeń i wzajemnego wytykania wad.
   Jest to wspaniały pomysł, który będziemy praktykować. Mam nadzieję, że unikniemy sytuacji konfliktowych.
   Jak zawsze pozdrawiam sportowo!
Koordynator projektu
Elżbieta Jusińska
 
STOPKA