SP1 Aktualności Runmarco.allcancode.com - misja 2 środa, 22 września 2021
NAGŁÓWEK START O NAS PRACA SZKOŁY SZKOLNE PASJE START MAPA KONTAKT SZUKAJ START
Wiarygodna Szkoła
WIARYGODNA SZKOŁA link na stronę

Logo Librus

FACEBOOK SP1

FACEBOOK BIBLIOTEKA

FACEBOOK ŚWIETLICA
LEPSZA SZKOŁA
ETWINNING
Od grosika do złotówki
EKOLOGIA
E K O L O G I A
STOWARZYSZENIE DOBRA SZKOŁA
KONKURS FILMOWY Międzyszkolny Konkurs Filmowy
ENGLISH BLOG
TRZYMAJ FORMĘ
MAŁY MISTRZ
 SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE
BEZPIECZNA SZKOŁA
      
      INFORMATYKA
      FAR

MOL BIBLIOTEKA
Odsłon : 11009455

-------------------------------------

 BHP


Runmarco.allcancode.com - misja 2
 
   Wielkiej przygody odsłona druga. Marco i Sophia trafiają do dżungli. Zwycięzcy poprzedniej zimowej misji mogą być spokojni, poradzą sobie z nowymi wyzwaniami. Po ukończeniu zadania dwudziestego robi się wprawdzie nieco trudniej i pojawia się np. instrukcja warunkowa*, ale zaprawieni w bojach programiści tę trudność pokonają i staną przed otwierającymi się drzwiami do misji 3. Zapraszam na stronę runmarco.allcancode.com.
Cezary Sułkowski



fot. C. Sułkowski

*instrukcja warunkowa jest elementem języka programowania i pozwala na wykonanie różnych instrukcji w zależności od tego czy zdefiniowane przez programistę wyrażenie logiczne jest prawdziwe, czy fałszywe. Możliwość warunkowego decydowania o tym, jaki krok zostanie wykonany w dalszej kolejności jest jedną z podstawowych własności współczesnych komputerów [wikipedia].
 
STOPKA