SP1 Aktualności Wycieczka klasy 3b gim. do Szczecina, Świnoujścia – 23-25.05.2018 piątek, 17 września 2021
NAGŁÓWEK START O NAS PRACA SZKOŁY SZKOLNE PASJE START MAPA KONTAKT SZUKAJ START

-------------------------------------

BHP
Wycieczka klasy 3b gim. do Szczecina, Świnoujścia – 23-25.05.2018

Wycieczce towarzyszyła piękna pogoda oraz dobry humor uczestników wyjazdu. Zwiedziliśmy między innymi Zamek Książąt Pomorskich, Muzeum Narodowe, Archikatedrę, Wały Chrobrego w Szczecinie. Odpoczywaliśmy w 2-hektarowym Ogrodzie Różanym – Różanka oraz aktywnie w parku nad Jeziorem Głębokim. Główną atrakcją był rejs statkiem po Zalewie Szczecińskim oraz Bałtyku; mogliśmy podziwiać faunę i florę rezerwatu położonego na 44 wyspach. Żyje tam 140 gatunków ptactwa, między innymi kormorany i bieliki. Drugi dzień wycieczki to pobyt w Świnoujściu – przepięknym kurorcie. Spędziliśmy czas nad morzem, spacerowaliśmy promenadą i podziwialiśmy rafę koralową w Muzeum Rybołówstwa. Trzeci dzień to kontynuacja zwiedzania Szczecina i zakupy w największej galerii – KASKADZIE.